HEM

söndag 13 oktober 2013

Så här överraskar mina döttrar mig när jag fyllde 60 år

       Champagne kl 8.30 på kyrkans parkering den 28 /9 2013  Hemlig resa
   Till Borås o sy mässan ......tror ni jag blev GLAD
 Det bjöds på Lunch i bilen.....Kyckling sallad o bröd o dricka.
 Sedan in igen å shoppa mer. Trött blir även ungdomarna , så det passar bra med lite rygg massage.
 På hemresan stannade vi strax utanför Borås på en rastplats o intog goofika.
En helt underbar dag med mina fina flickor.......Tack från mammsen.

3 kommentarer:

  1. Att som Du fick, tillbringa en dag tillsammans med "barnen", är den bästa presenten man kan få, tycker jag. Att Ni sedan for till en symässa är ju bara "bonus"! Förstår att Du är både glad och nöjd.

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en helt underbar dag. Det är inte ofta vi är på tumanhand vi fyra.Har man 9 barnbarn så är mammorna inte lediga så mycket.

      Radera
  2. Härligt med överraskningar!!Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! //Eva