HEM

söndag 9 oktober 2011

Mormor är nog bäst ändå


Medan jag syr på mina ängladockor har jag besök av mina barnbarn.
Som ni ju vet är dom det bästa som finns. Det är som ljuv musik att sitta
tillsammans med dom å sy. Dom planerar ,letar upp tygbitar , bestämma
tråd val, med mera. Här ser ni lite på bilderna vad det blev. En figur
fick sitta i lådan med torkade Rönnbär, som skall bli garnering till min
Stör gran i trädgården. Det är så bra att bo nära barnen o barnbarnen
Dom kommer å går när dom vill. Emma,Tindra,Vilja, o lille Alve 5år
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Förstår du har fullt upp,med goa barnbarn!!kram

    SvaraRadera
  2. How fun to get to sew with your grandchildren!

    http://starwoodquilter.blogspot.com/2011/10/tulip-quilt-block.html

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! //Eva