HEM

onsdag 14 september 2011

Tjej träff i kväll




Överst ser ni mitt nya sy rum,som min man har byggt till mig.
Även till honom han slöjdar lite. I bland har han whisky provning,öl provning.
Pluss att vår dotter Johanna har sin foto atelje här. Det är bra när man kan samsas
under samma tak. Jag o min stora dotter Madeleine skall sy var sin stor Tomte till jul.
Får väl se vad Minstingen Carolina skall sy.Hon håller på att inreda sitt hus så hon behöver nog
sy både gardiner o kuddar o klä om stolar. Väldigt kul när hela familjen älskar att pyssla.

Men i kväll skall jag ha kalas med mina väninnor( vilande nålen)men det gäller inte mig
för min nål den arbetar mycket. Hade tänkt att överraska dom med att pyssla i kväll.
Dom skall få göra varsin nåldyna(som bilden ovan)det passar väl bra, vem vet dom kanske börjar sy lite efter detta. Förr var alla flitiga........men........nu.....hm,hm

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Tack för din kommentar! //Eva