HEM

tisdag 10 maj 2011

Får inte vara med å leka idag

Idag skall vi kviltsystrar (dom som kan) sy i apelviken. Så att säga en UFO dag göra färdigt det man inte har hunnit innan el börja på något nytt. Men jag får bli hemma för min hund olga mår inte bra. Igår var vi hos vet med henne.Hon har haft diarré i 2 dagar. Nu skall vi försöka få i henne lite mat, matade henne med sked i går o idag (risavkok) + att hon får Pro-kolin+ som är mikroorganismer som är bra för magen. Ja jesses som det kan bli. Igår trodde vi hon skulle dö. Men jag hoppas att ni kan ha kul utan mig (ha ha ha). Tänker på er i alla fall. Kram / Eva

1 kommentar:

  1. Vi har haft en trevlig dag,,men saknaden efter dig ,,och givet Olga oxså,,har varit stor.
    Jag är glad att höra att Olga mår ..lite bättre idag!!Var rädda om ER!!Kramen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! //Eva