HEM

onsdag 9 februari 2011

Idag har min SYsyster Eva J varit här. Kan man ha det bättre



Posted by PicasaDe här Hjärtanen har jag sytt i Linnetyg. Garnet som jag har dekorerat
med hittade jag när jag städade i en skrubb för några år sedan.Har växtfärgat det
(för 25 år sedan)Kul att man kan använda det till något.Det är tur att man inte har kastat det.
Ibland är det bra att vara Ekorre. Det passar ju bra nu när det snart är Alla Hjärtans dag.
Det är lite symbolik i detta Jag o mina Kära barn +en liten stjärna.......

3 kommentarer:

  1. Tack SYster själv....åhhhh,,,vad roligt vi haft och så fiiint det blir.Detta är en bra medicin för hela kroppen!!!Kramis

    SvaraRadera
  2. Nu har jag äntligen hittat hit! bättre sent än aldrig som man brukar säga. :) Jättemysig blogg och väldigt roligt att se alla dina fina saker som du har gjort. Ska fortsätta kika in lite då och då.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack flickor för att ni tittar in hos mig.
    kram från mig

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! //Eva