HEM

måndag 10 maj 2010

Kompis träff


I Fredags var det dags för Tjejträff hos Marina.
Det började med en drink o ett fat med frukter.Mycket gott.
Sedan blev det middag med Kycklingbröst i underbar sås +
Pressad potatis o sallad och ett gott vitt vin . Kaffe m Rabarber paj......
Sedan skrattade vi hela kvällen.Vi som hade så kul heter Jag Eva
min lilla syrra Pia(utan hår)Min bästis Erna(mörkt hår)oMarina (i Rosa tröja)
syrra till Erna. Vi hade så mycket hyss för oss och det inte den ena kom ihåg
så kom den andra ihåg.Vi var ju själva när våra föräldrar var ute å dansade.
Vi spelade ofta en låt som heter....KYSS MIG HANI HANI KYSS MIG
SMEK MIG HANI HANI SMEK MIG........osv, Vi hade hopprep som mick.
Det är vår låt och den sjunger vi när vi träffas (.Det är Lill-babs som sjunger)
Vi hade så kul och skrattade hela kvällen och även på morgonen när man vaknade.
Vilken lycka att få ha varandra.Kram till er alla TÖSER............
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Kram tillbaka. Det är underbart att ha dig på min vänlista.
    /Marina

    SvaraRadera
  2. Det låter som ni hade jättekul skönt med sådana vänner !! Kram Madde

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! //Eva